1. Tietoa meistä
  2. Asiakaspalvelu

Lendon asiakaspalvelu - Henkilökohtaista palvelua

Tarvitsetko apua lainahakemukseesi tai haluatko saada lisätietoja lainaehdoista tai muista luoton hakuun liittyvistä asioista?

Saat kotimaisesta asiakaspalvelustamme lainaneuvojiltamme henkilökohtaista palvelua.

Palvelemme ensisijaisesti suomeksi, mutta mahdollisuuksien mukaan myös ruotsiksi ja englanniksi.

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukioloajat

Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse arkisin klo 9 – 15 soittamalla numeroon (09) 6899 8000. Sähköpostitse tavoitat meidät osoitteesta asiakaspalvelu@lendo.fi.

Voit lähettää meille kysymyksiä myös chatissa. Sen löydät sivustomme oikeasta alareunasta.


Varaa aika henkilökohtaiseen lainaneuvontaan

Jos haluat sopia erillisen oman ajan henkilökohtaiseen neuvontaan, koski asiasi sitten käytännön apua laina- tai luottokorttihakemuksen täyttämisessä, tai yleistä konsultaatiota vakuudettomissa kulutusluotoissa, voit lähettää meille sähköpostia asiakaspalveluumme otsikolla Ajanvaraus.

Sovitaan yhdessä sopivin ajankohta kun asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä!

Usein kysytyt kysymykset

Tavoitat meidät arkisin klo 9 – 15 välillä numerosta (09) 6899 8000 sekä sähköpostitse asiakaspalvelu@lendo.fi.

Voit tehdä lainahakemuksen kuitenkin mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tarvitset vain päätelaitteen, kuten puhelimen tai tietokoneen, sekä toimivan internetyhteyden. Lue lisää siitä, miksi hakea lainaa netistä.

Voit tutustua asiakaskokemuksiimme blogissamme, kirjoituksessa Lendon asiakaskokemuksia.

Kokemukset on poimittu riippumattomasta kuluttaja-arvostelujen keräämiseen tarkoitetusta julkaisualusta Trustpilotista, jossa arvosanamme on 4.6/5.

Tiedotamme asiakaspalvelun mahdollisista poikkeusaukioloajoista tällä sivulla sekä Facebook-sivullamme.

Lainahakemukseen liittyvissä asioissa tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta (09) 6899 8000 sekä sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@lendo.fi.

Huomioithan että tietoturvasyistä emme voi käsitellä luottamuksellisia asioita sähköpostilla, joten olethan meihin puhelimitse yhteydessä, jos kysymyksesi liittyy jo lähettämääsi hakemukseen.

Ilman muuta. Olethan tällöin yhteydessä meihin puhelimitse. Täytämme lainahakemuksen tarvittaessa puolestasi.

Kyllä. Koko luotonhakuprosessi kauttamme tapahtuu tietoturvallisesti, suojattujen internetyhteyksien yli. Myös tiedonsiirto pankkien välillä on turvallista ja hakemuksessa antamiasi tietoja voivat tarkastella vain henkilöt, joiden pääsy henkilötietoihisi on edellytys sen käsittelylle.